C C C C A+ A A- X

ОБЯВЯВА конкурс за длъжността "Съдебен деловодител-регистратура” и "Съдебен секретар”.

Дата на публикуване 29 декември 2021 Последна редакция 4 януари 2022 Кариери Отпечатай

ОБЯВЛЕНИЕ

Административен съд –Стара Загора със заповед № РД-134/09.12.2021 г. на председателя на съда обявява КОНКУРС за заемане на 1 щатна бройка за длъжността "съдебен деловодител-регистратура” и 1 щатна бройка за длъжността "съдебен секретар”.

Описание на длъжностите:

  •  „съдебен деловодител-регистратура“:.Приема и регистрира входящата кореспонденция, експедира изходящата кореспонденция, осигурява информация за получената и изпратена кореспонденция; Изпълнява и други задължения, свързани с документооборота и административното обслужване възложени от административния ръководител и съдебния администратор.;
  • „съдебен секретар“: Изпълнява дейности по подготовката на делата за разглеждане в съдебни заседания; изготвя и прилага към делото протоколи от откритите съдебни заседания. Подготвя формуляри, графици и други документи. Изпълнява и други задължения, свързани с документооборота.

 

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжностите:

  • Лицето, кандидатстващо за длъжностите „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“ трябва да: е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария; е навършило пълнолетие; не е поставено под запрещение; не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер; не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност; отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.
  • Кандидатите, спечелили конкурса за длъжностите „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“, към момента на назначаване, трябва да отговарят на изискванията на чл. 340а, ал. 2 от Закона за съдебната власт и подписват декларация за обстоятелствата, визирани в нея.
  • Минимални изисквания за образователна степен, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата за длъжностите „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“: завършено средно образование.

 

Специфични изисквания за заемане на длъжностите:

  • отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация;отлични машинописни умения и бързина на писане /за длъжността „съдебен секретар“/;
  • компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel), Internet, работа с електронна поща, работа със стандартна офис техника;
  • отлични познания по общи деловодни техники, съвременни офис процедури;
  • познаване на съдебните документи и значението им за съдебната система;
  • познания по приемане, предаване и съхраняване на съдебна документация;
  • отлични комуникативни умения и умения за работа в екип;
  • умения за намиране  на решение на нестандартни проблеми и ситуации;
  • висока степен на организираност и мотивация за работа в съдебната система;
  • умения за изразяване на информация – писмено и устно;
  • способност за работа под напрежение;
  • познаване на общата нормативна уредба на съдебната власт и работата на администрацията в съдилищата – Закон за съдебната власт, Правилник за администрацията в съдилищата и Етичен кодекс на съдебните служители;
  • познаване на основните задължения на длъжността.

 

Начин на провеждане на конкурса три етапа:

първи етап - "Подбор по документи” - разглеждане и допускане до участие във втория етап от конкурса на кандидатите, представили в срок всички необходими документи по т. 5 от заповедта, които да удостоверяват изпълнението на минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на обявените длъжности.          
втори етап - "Практически изпит и тест“ - с допуснатите до втория етап кандидати за длъжността „съдебен секретар“ се провежда практически изпит, целящ проверка на бързината на писане, компютърните умения, познанията по стилистика, правопис, граматика и пунктуация и умения за работа с офис техника; С допуснатите до втория етап кандидати за длъжността  „съдебен деловодител-регистратура“  се провежда тест, целящ проверка на компютърните умения, познанията по стилистика, правопис, граматика и пунктуация и умения за работа с офис техника.
трети етап - "Събеседване“ проверка познанията на кандидатите на общата нормативна уредба на съдебната власт и работата на администрацията в съдилищата – Закон за съдебната власт, Правилник за администрацията в съдилищата, Етичен кодекс на съдебните служители и познаване на основните задължения за длъжността.

До участие в третия етап от конкурса за „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“ се допускат само кандидатите, получили оценка на втория етап не по-ниска от оценка 4,50 -  много добър. Оценяването на допуснатите кандидати да се извърши по шестобалната система, като най-високата оценка е отличен 6,00, а най-ниската слаб 2,00. Комисиите оформят протокол с резултатите от проведения конкурс за длъжността „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“ и класират успешно издържалите конкурса. За успешно издържали конкурса за длъжността „съдебен секретар“, се считат кандидатите получили оценка от писмения изпит не по-ниска от много добър 4.50 и оценка от събеседването не по-ниска от много добър 4.50. За успешно издържали конкурса за длъжността „съдебен деловодител - регистратура“, се считат кандидатите получили оценка от писмения тест не по-ниска от много добър 4.50 и оценка от събеседването не по-ниска от много добър 4.50. Трудовото правоотношение възниква с лицето, класирано на първо място в конкурса за съответната длъжност.

Необходими   документи:

  • заявление /по образец/;

  • автобиография /по образец/;

  • декларация по чл. 340а, ал.1 от ЗСВ /по образец/;  
  • копие от диплома за завършено средно образование или по-висока степен, заверено от кандидата;

  • копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и придобит професионален опит, при наличие на такъв , заверени от кандидата;

  • свидетелство за съдимост в оригинал за работа в съдебната система, само за лицата, родени в чужбина;

  • медицинско свидетелство, при преустановяване на трудова дейност по трудово правоотношение за срок над 3 месеца - в оригинал;

  • медицинско свидетелство от психиатричен диспансер, че не страда от психически заболявания - в оригинал;

  • други документи, доказващи квалификация и умения за обявената длъжност, включително удостоверяващи владеенето на чужд език;

  • пълномощно за подаване на документи /ако не се подават лично от кандидата/.

Представените копия на документи да бъдат саморъчно заверени от кандидатите с гриф „Вярно с оригинала“.

Място и краен срок за подаване на документи:

  • Подават се лично или чрез пълномощник (с нотариално заверено пълномощно) на адрес: Административен съд - Стара Загора, ул. Руски № 44, ет. 5, всеки работен ден от 9.00 ч. до 17.00 ч. в регистратурата  срещу входящ номер.
  • Подават се по електронен път на delovodstvo@adms-sz.com , като в този случай заявлението за кандидатстване и всички приложени към него документи посочени в т. 5 следва да са подписани с квалифициран електронен подпис. Документи, подадени на електронната поща без квалифициран електронен подпис, няма да се разглеждат от конкурсната комисия.
  • Краен срок за приемане на документите за участие в конкурса за длъжностите „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“ – един месец, считано  от деня, следващ датата на публикуване на обявата в централен или местен ежедневник.

Всички съобщения и информация, свързани с конкурса за длъжностите „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“, ще се обявяват на интернет страницата на Административен съд – Стара - https://stzagora-adms.justice.bg  и на таблото за обявления в Административен съд – Стара Загора

Списъците с допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати се поставят на информационното табло на АС-Стара Загора /на входа/ и се публикуват на интернет страницата на съда, не по-късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса.

Образците на заявлението за участие в конкурса,  декларацията по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ и типовите длъжностни характеристики за обявените длъжности ще се публикуват на интернет страницата на съда и ще се предоставят на разположение на кандидатите на място в съда - служба „Регистратура“.

Минимален размер на основната заплата за длъжностите „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“ - 827 лв. и за V ранг – 60 лв.

Конкурсът да се проведе при спазване на въведените противоепидемични мерки.

Обявата е публикувана във в-к „България днес“ на 29.12.2021 г.

Свързани файлове

Още по темата

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация