ОБЯВЯВА конкурс за длъжността "Съдебен деловодител-регистратура” и "Съдебен секретар”.
ОБЯВЛЕНИЕ
Административен съд –Стара Загора със заповед № РД-134/09.12.2021 г. на председателя на съда обявява КОНКУРС за заемане на 1 щатна бройка за длъжността "съдебен деловодител-регистратура” и 1 щатна бройка за длъжността "съдебен секретар”.
Описание на длъжностите:
- „съдебен деловодител-регистратура“:.Приема и регистрира входящата кореспонденция, експедира изходящата кореспонденция, осигурява информация за получената и изпратена кореспонденция; Изпълнява и други задължения, свързани с документооборота и административното обслужване възложени от административния ръководител и съдебния администратор.;
- „съдебен секретар“: Изпълнява дейности по подготовката на делата за разглеждане в съдебни заседания; изготвя и прилага към делото протоколи от откритите съдебни заседания. Подготвя формуляри, графици и други документи. Изпълнява и други задължения, свързани с документооборота.
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжностите:
- Лицето, кандидатстващо за длъжностите „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“ трябва да: е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария; е навършило пълнолетие; не е поставено под запрещение; не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер; не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност; отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.
- Кандидатите, спечелили конкурса за длъжностите „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“, към момента на назначаване, трябва да отговарят на изискванията на чл. 340а, ал. 2 от Закона за съдебната власт и подписват декларация за обстоятелствата, визирани в нея.
- Минимални изисквания за образователна степен, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата за длъжностите „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“: завършено средно образование.
Специфични изисквания за заемане на длъжностите:
- отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация;отлични машинописни умения и бързина на писане /за длъжността „съдебен секретар“/;
- компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel), Internet, работа с електронна поща, работа със стандартна офис техника;
- отлични познания по общи деловодни техники, съвременни офис процедури;
- познаване на съдебните документи и значението им за съдебната система;
- познания по приемане, предаване и съхраняване на съдебна документация;
- отлични комуникативни умения и умения за работа в екип;
- умения за намиране на решение на нестандартни проблеми и ситуации;
- висока степен на организираност и мотивация за работа в съдебната система;
- умения за изразяване на информация – писмено и устно;
- способност за работа под напрежение;
- познаване на общата нормативна уредба на съдебната власт и работата на администрацията в съдилищата – Закон за съдебната власт, Правилник за администрацията в съдилищата и Етичен кодекс на съдебните служители;
- познаване на основните задължения на длъжността.
Начин на провеждане на конкурса – три етапа:
първи етап -
втори етап -
трети етап -
До участие в третия етап от конкурса за „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“ се допускат само кандидатите, получили оценка на втория етап не по-ниска от оценка 4,50 - много добър. Оценяването на допуснатите кандидати да се извърши по шестобалната система, като най-високата оценка е отличен 6,00, а най-ниската слаб 2,00. Комисиите оформят протокол с резултатите от проведения конкурс за длъжността „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“ и класират успешно издържалите конкурса. За успешно издържали конкурса за длъжността „съдебен секретар“, се считат кандидатите получили оценка от писмения изпит не по-ниска от много добър 4.50 и оценка от събеседването не по-ниска от много добър 4.50. За успешно издържали конкурса за длъжността „съдебен деловодител - регистратура“, се считат кандидатите получили оценка от писмения тест не по-ниска от много добър 4.50 и оценка от събеседването не по-ниска от много добър 4.50. Трудовото правоотношение възниква с лицето, класирано на първо място в конкурса за съответната длъжност.
Необходими документи:
-
заявление /по образец/;
-
автобиография /по образец/;
- декларация по чл. 340а, ал.1 от ЗСВ /по образец/;
-
копие от диплома за завършено средно образование или по-висока степен, заверено от кандидата;
-
копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и придобит професионален опит, при наличие на такъв , заверени от кандидата;
-
свидетелство за съдимост в оригинал за работа в съдебната система, само за лицата, родени в чужбина;
-
медицинско свидетелство, при преустановяване на трудова дейност по трудово правоотношение за срок над 3 месеца - в оригинал;
-
медицинско свидетелство от психиатричен диспансер, че не страда от психически заболявания - в оригинал;
-
други документи, доказващи квалификация и умения за обявената длъжност, включително удостоверяващи владеенето на чужд език;
-
пълномощно за подаване на документи /ако не се подават лично от кандидата/.
Представените копия на документи да бъдат саморъчно заверени от кандидатите с гриф „Вярно с оригинала“.
Място и краен срок за подаване на документи:
- Подават се лично или чрез пълномощник (с нотариално заверено пълномощно) на адрес: Административен съд - Стара Загора, ул. Руски № 44, ет. 5, всеки работен ден от 9.00 ч. до 17.00 ч. в регистратурата срещу входящ номер.
- Подават се по електронен път на delovodstvo@adms-sz.com , като в този случай заявлението за кандидатстване и всички приложени към него документи посочени в т. 5 следва да са подписани с квалифициран електронен подпис. Документи, подадени на електронната поща без квалифициран електронен подпис, няма да се разглеждат от конкурсната комисия.
- Краен срок за приемане на документите за участие в конкурса за длъжностите „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“ – един месец, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата в централен или местен ежедневник.
Всички съобщения и информация, свързани с конкурса за длъжностите „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“, ще се обявяват на интернет страницата на Административен съд – Стара - https://stzagora-adms.justice.bg и на таблото за обявления в Административен съд – Стара Загора
Списъците с допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати се поставят на информационното табло на АС-
Образците на заявлението за участие в конкурса, декларацията по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ и типовите длъжностни характеристики за обявените длъжности ще се публикуват на интернет страницата на съда и ще се предоставят на разположение на кандидатите на място в съда - служба „Регистратура“.
Минимален размер на основната заплата за длъжностите „съдебен деловодител-регистратура“ и „съдебен секретар“ - 827 лв. и за V ранг – 60 лв.
Конкурсът да се проведе при спазване на въведените противоепидемични мерки.
Обявата е публикувана във в-к „България днес“ на 29.12.2021 г.
Свързани файлове
-
СV-BG_2021.doc61.00 KBdoc
-
СV-BG_2021.pdf269.06 KBpdf
-
Заявление за кандидатстване за работа в съдебната система_2021г..doc52.00 KBdoc
-
Заявление за кандидатстване за работа в съдебната система_2021г..pdf214.07 KBpdf
-
Декларация 340а, ал.1 ЗСВ - образец.doc30.00 KBdoc
-
Декларация 340а, ал.1 ЗСВ - образец.pdf275.58 KBpdf
-
Дл. х-ка-съдебен секретар_2021.pdf487.74 KBpdf
-
Дл.х-ка-деловодител-регистратура-2021.pdf499.14 KBpdf
-
Етичен кодекс на съдебните служители.pdf381.29 KBpdf
-
Закон за съдебната власт.pdf14.29 MBpdf
-
Правилник за администрацията в съдилищата.pdf551.74 KBpdf
-
ЗАПОВЕД_КОНКУРС_2021.pdf676.98 KBpdf